ԱՄՆ-ի հատուկ դեսպանորդ Սթիվ ՈՒիտկոֆը թույլատրելի է համարել Աբրահամի համաձայնագրերի ընդլայնումը, նշելով, որ Հայաստանն ու Ադրբեջանը կարող են միանալ դրանց ապագայում։ «Մենք կարծում ենք, որ շատ, շատ մոտ ենք այդ երկրներում հակամարտությունների վերջնական լուծմանը։ Ես կարծում եմ, որ երկուսն էլ կարող են ցանկանալ միանալ Աբրահամի համաձայնագրերին»,- ասել է Ուիտկոֆը։ ԱՄՆ-ի հատուկ ներկայացուցչի խոսքով՝ սա շատ կարևոր նախաձեռնություն է երկրի նախագահ Դոնալդ Թրամփի համար, և նա հավատում է դրան։               
 

Որպեսզի մանանեխը չմատուցվի ճաշից հետո

Որպեսզի մանանեխը չմատուցվի ճաշից հետո
15.11.2013 | 16:42

ՀՀ Կրթության ազգային ինստիտուտի տնօրեն Նորայր Ղուկասյանը Աղվերանում ընթացող «Թափանցիկությունը և հաշվետվողականությունը՝ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության գործունության կարևոր սկզբունքներ» թեմայով սեմինարի ժամանակ նկատեց, որ հանրությունը, ուսուցիչները, մասնագետները սկսում են կարծիք հայտնել դասագրքի մասին միայն այն ժամանակ, երբ այն տպագրված է լինում, և չորս տարի այդ դասագիրքը ծառայում է որպես ուսումնական ձեռնարկ: Նա հիշեցրեց, որ դասագիրքը մինչև դպրոց մտնելը պետք է ենթարկվի փորձաքննության:

Նորայր Ղուկասյանը կարևորում է ուսուցիչների դերը:

«Ե՛վ բովանդակության, և՛ նյութի մատուցման իմաստով լինում են բացթողումներ, այդ իսկ պատճառով ուսուցչի անաչառ դիտողություններն ու առաջարկությունները կարևոր են փորձարկման փուլում: Այդ իսկ պատճառով նոյեմբերից մինչև գալիք տարվա ապրիլ մենք տալիս ենք դասագիրքը փորձարկելու հնարավորություն»,- ասաց նա: Այս տարի նախատեսվում է դասագրքերի փորձարկումն իրականացնել հինգ դպրոցում, փորձարկման է ներկայացվել 36 դասագիրք: Դասագրքերի փորձարկման գործընթացի բովանդակային վերահսկողությունն իրականացնում է դպրոցի տնօրենի ուսումնական աշխատանքի գծով տեղակալը: Տնօրենը՝ փորձարկվող դասագրքի վերաբերյալ վերջնական եզրակացությունը, ինչպես նաև ուսուցչի գրառումներով դասագրքի օրինակը ներկայացնում է Կրթության ազգային ինստիտուտ:

Նորայր Ղուկասյանը ներկայացրեց դասագրքի որակական բնութագրիչները: Դրանք չորսն են.

  1. Համապատասխանու՞մ է դասագրքի բովանդակությունը առարկայական չափորոշիչի և ծրագրի բովանդակային պահանջներին:
  2. Որքանո՞վ են թեմաները բավարարում առարկայական չափորոշչի պահանջները:
  3. Ի՞նչ չափով են դասագրքում ապահովված ներառարկայական և միջառարկայական կապերը:
  4. Ինչպե՞ս են ժամանակակից գիտական պատկերացումներն ու տեխնոլոգիական նվաճումներն արտահայտված դասագրքում:

Թագուհի ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2154

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ